Priroda

Tamo, tamo da putujem

…ali za razliku od Arsena Dedića, ne bih tugovala. Ja…ja samo sanjam. Da sam svaki dan na nekom drugom mjestu, da Vam ispričam kako izgledaju nebo i zemlja stopljeni u jedno, kako je gledati polarne zore, plivati niz rijeku sedam boja, stajati ispod dvostruke duge…živjeti u trenutku i biti sretan.

Moj današnji trenutak je Kamčatka – poluotok poznat po preko 160 vulkana od kojih je 29 i danas aktivno. Sam poluotok je veoma slabo naseljen, prvenstveno zbog dugih snježnih perioda koji traju od  početka listopada pa do kraja svibnja, kao i zbog neprekidnih vulkanskih pojaseva koji omeđuju dolinu rijeke Kamčatke.

Djelovanje vulkana u kombinaciji s ledenjacima rezultiralo je prekrasnim ledenim špiljama. Međutim, uslijed globalnog zatopljenja i klimatskih promjena unutar posljednjih godina, stropovi skrovitih špilja ispod nekad debelih naslaga snijega sada su se toliko istanjili da sunčeva svjetlost lako prolazi kroz tanak sloj i dopire do same unutrašnjosti špilje, tajanstveno obasjavajući ledene strukture unutar nje.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

5 thoughts on “Tamo, tamo da putujem

Ostavite odgovor

